RSS

Romanisme – tiganii, curvele, manelele si Adrian Mutu

20 Aug
Romanisme – tiganii, curvele, manelele si Adrian Mutu

Pentru cei care-au crezut ca Florin Salam este eroul international al romanilor de pretutindeni, va aduc la cunostinta ca va inselati. Sorin Copilul de Aur si Laura Vass, astia sunt eroii internationali ai romanilor de peste granite. Bagati hastaguri, manca-v-as, ca nici mie nu-mi vine sa cred. #asaceva, #mandrucasuntroman, #mapispehateri, #romaniaestepestetot

Ba, veneam acasa, dupa tura de noapte. Roman unicat, ce pula mea. Eu, spre deosebire de cei care ne fac tara de ras in afara granitelor, prestez, frate. Zi, noapte, fara numar, ca baietii. Ora 08:30, trafic bara la bara in Dar es Salaam (asta e un oras in Tanzania, nu are treaba cu Florin Salam – cultura generala pentru cei care nu au idee), un semafor in fata, soferul incetineste. Din spate, un penthouse pe roti (o masina 4x4Toyota Prado care, fara gluma, e mai mare decat un apartament cu 2 camere din Rahova, gen cele de pe langa liceul Bolintineanu, #stiicezic, #cunoscatoriistiudece), un sistem audio de vibra toata strada, vine fix in spatele nostru. Ba, relaxat, cu capul pe tetiera, simt cum mi se gadila auzul. Am un auz sensibil, v-am mai zis, sunt un eye in the sky veritabil. Se dilata pupila, imi ridic corpul greoi si ma uit in spate.  “Cine e inima mea, cine e dragostea mea, spune-mi ce te-a facut sa pleci din viata mea […]”, blana! Maneaua lui Sorin Copilul de Aur (feat. Laura Vass) – Cine e inima mea – rupea bulevardul central din Dar es Salaam. Un baiat simpatic si colorat, posesor al unui turban de l-ar fi facut invidios si pe cel mai sucar bogatas din Mumbai (asta e prin India – cultura generala tot pentru necunoscatori), avand alaturi o miniona la fel de colorata, erau pe punctul de a ridica trapa si a face un dans de zile mari, asta pana la repunerea culorii verde la semafor.  Pana si soferul companiei, care asculta un post de radio obosit, a oprit mizeria si au inceput sa i se miste degetele pe ritmul care bubuia din Prado.

“Sa moara Londra (asta e numele unei tipe, fara misto), daca mint, nu se poate asa ceva, ba!”, imi zic. Glasul sangelui i-a dat NOS creierului, ce sa mai, m-a cuprins un sentiment de mandrie de-mi venea sa ies din masina, sa ma duc sa bat “cuba” cu indianul si sa ii zic “Bine, coaie, du-te-n mortii ma-tii de urat! Asta e melodie de la mine din tara, futu-te-n gura pe ma-ta de simpatic care esti tu simpatic!”. Da’ n-am iesit. Eram imbracat la patru ace, chiar mi-a fost jena sa il fac de ras cu tricoul lui Polo, mai ales ca era si insotit de prietena lui. Pula mea, eu costum de cateva sute de coco, el cu o masina de o suta de mii de coco, am zis sa fiu finut.

In fine, se pune verde, plecam de la semafor, ajung acasa. Nu puteam sa dorm, atat de marcat am fost. Nu am rezistat tentatiei, am deschis laptopul, episodul asta trebuia investigat. Nu aveam cum sa dorm altfel. Bag un google, caut “Concert Copilul de Aur in India”, “Manele in India”, “Bursuc in India”, nimic. Inca un google, aceleasi cautari, insa Tanzania, Dar es Salaam, nimic. Cum, ba, frate? De unde a luat-o, fute-m-as in norocul lui? Ma mut pe Youtube, bag melodia si imi apare, fratilor! “ROMENCE SÜPER BİR ŞARKI” (in traducere Romanian super one song). Adica ceva smecher, unicat, una la un miliard, gen. Aproape 3,5 milioane de vizualizari. Asta este, mi-am zis! Sute de comentarii, toate tarile posibile, din Pakistan, India, Turcia, Albania, Macedonia, Bulgaria pana in Italia, Spania, Franta, Romania, SUA si retur.

Am rupt Google Translate-ul, va dati seama. Am vrut sa vad ce spun oamenii. Ok, am trecut peste parerea la unison cum ca toate romancele tinere sunt curve (nota autorului: Ne-ati facut tara de ras, ba, futu-va-n gura de curve! Curvelor! Sa nu mai dati vina pe tigani, poate au si ei partea lor de vina, insa voi sunteti alea care ne trageti in jos, d-asta au strainii o parere proasta despre natia noastra.). Referitor la melodie, pareri la superlativ absolut! Ma rog, au fost si vreo 395 de dislike-uri, da’ jur pe talentul lui Banel Nicolita, astia sigur sunt rockerii din Expirat sau Club B-52.

Comentariile lasate din atatea tari, toate ridicand il slavi ritmul, versurile si pe Laura Vass, au facut sa para ca tot ceea ce tine de Hagi, Ceausescu si Dracula (recunoscuti peste tot in lume) sa fie un cacat de apa de ploaie intr-un sezon ploios.

M-am linistit si am mers sa dorm. Investigatia luase sfarsit. La un ultim stop, in toaleta, am avut revelatia suprema. Indianul nu luase melodia de pe Youtube. De ce atat chin cu upload/download/convert to mp3/mp4 etc? ADRIAN MUTU a jucat la FC PUNE CITY, in Prima Liga din India! Si, avand in vedere faptul ca fotbalul practicat de el este zero si tinde spre infinit, intr-un procent invers proportional cu petrecerile outdoor, am reusit sa inteleg! ADRIAN MUTU a raspandit in lume tot ceea ce este mai bun in cultura romaneasca. QED (CCTD – ceea ce trebuia demonstrat).

Nota: Le stiti pe tipele alea care folosesc “efectiv” pentru a pune accent pe importanta lucrurilor spuse? Indiferent daca-s cacaturi, “efectivul” pus in fraza e de efect, de-ti vine sa le dai cu capul de bordura. Eh, pe maneaua de mai sus, cand aveam vreo 17-18 ani, am dansat efectiv pe mese. Sub mese erau doar sticlele de alcool consumate. 

 
1 Comment

Posted by on August 20, 2016 in Toate

 

One response to “Romanisme – tiganii, curvele, manelele si Adrian Mutu

  1. FM

    January 20, 2017 at 5:44 pm

    Pffff…acelasi cacaturi banale fara sens . Te iubesc , ai ramas la fel.

     

Leave a Reply

 
